31 august 2009 a fost prima seara cu Tica in E...varza, o seara care atat ptr. mine cat si ptr. gazde a fost o incercare nestiind ce va urma, cum va fi si cat va dura...in scurt timp s-a format o gasca faina in care aproape de fiecare data apar chipuri noi, asa s-a intamplat cu Masha(3 ani), Kyana, frumoasa Diana si cu Micutzu', care mi-a marturisit ca habar nu avea ca eu sunt cel ale caror piese le asculta de mult timp pe net..... si daca serile au loc din doua in doua marti, am zis ca.....Daca e marti, e Tica

CONCERTELE IN E...VARZA.....
Februarie 1, 15; Martie 1, 15, 29; Aprilie 12, 26; Mai 17, 31; Iunie: 14, 28;

Ofer cursuri de muzica folk chitara-voce-compozitie tarif 30 ron la club sau 50 ron la domiciliu, cu posibilitati de promovare pentru cei talentati si dornici de o cariera in domeniu...

joi, 27 mai 2010

SEARA DE 25 MAI

Sincer, nu mi-a placut atmosfera. Desi a fost plina si sala si terasa, lumea nu a avut chef de cantat. Multumesc totusi lui Geo si Oanei care au fost the best si au cantat cot la cot cu mine pana la final. Daca v-ati intrebat cumva de ce nu am cantat la fel de mult ca altadata, tocmai v-am raspuns.... Am sa va las versurile facute ptr Lapte si Adie, prezenti doar in proportie de 50%...
CHIAR DACA VOI RAMANE FARA PAR PE PICIOARE
ASTA NU-I NIMIC
AM PANTALONI DE PIELE NICI IN COT NU MA DOARE
SUNT FOARTE SIC
ZI DE ZI PANTALONI-I IMBRAC CU PLACERE
SI MA ADMIR
LA E...VARZA CAND MA DUC LA O BERE
NICI NU TRANSPIR

2 comentarii: